Лагатып камітэта дзяржаўнай маёмасці РБ Герб Мінскай вобласці

Камітэт дзяржаўнай маёмасці Мінскага абласнога выканаўчага камітэта

«Адно акно»

Адміністрацыйная працэдура, здзяйсняная камітэтам дзяржаўнай маёмасці Мінскага абласнога выканаўчага камітэта па заявах юрыдычных асоб

(у адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156 "Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўненні ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г. № 193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ")

Найменне адміністрацыйнай працэдуры, якая ажыццяўляецца ўпаўнаважаным органам, у адпаведнасці з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.02.2012 № 156

Найменне ўпаўнаважанага органа, месцазнаходжанне, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), пасада работніка ўпаўнаважанага органа, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асоб, рэжым яго працы, а таксама звесткі аб асобе, замяшчаць часова адсутнага работніка ўпаўнаважанага органа

Пералік дакументаў і (або) звестак, якiя прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а пры неабходнасці - парадак іх запаўнення і прадстаўлення зацікаўленымі асобамі

Выдача выпіскі з Адзінага рэестра дзяржаўнай маёмасці аб уліку (адсутнасці) нерухомай маёмасці ў Адзінай рэестры дзяржаўнай маёмасці

Камітэт дзяржаўнай маёмасці Мінскага абласнога выканаўчага камітэта, вул. Чкалава, 5, 220039, г. Мінск, тэл. 8-017-5004509, Семянкевіч Аляксандр Іванавіч, начальнік упраўлення маёмасных адносін і рэестраў дзяржаўнай маёмасці, пнд.-птн. 8.00 да 17.00 (перапынак 13.00 - 14.00), Пазнухава Людміла Міхайлаўна (у выпадку яго адсутнасці)

заява

Пералік самастойна запытаных ўпаўнаважаным органам дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, не ўключаных у пералікі дакументаў і (або) звестак, якiя прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, ці парадак яе вызначэння

Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

-

бясплатна

5 дзён

6 месяцаў з дня выдачы

Узор заявы на выдачу выпіскі з Адзінага рэестра аб уліку (адсутнасці) нерухомай маёмасці ў Адзінай рэестры

У адпаведнасці з артыкулам 30 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" зацікаўленая асоба валодае правам на абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку ў Мінскі абласны выканаўчы камітэт або ў Дзяржаўны камітэт па маёмасці Рэспублікі Беларусь , а таксама ў іншую арганізацыю, да кампетэнцыі якой у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ставіцца разгляд такіх скаргаў.

Апошняя змена 17.11.2018